چگونه آزمون های جمع بندی کنکور98 را تحلیل کنیم؟
فروش وسایل نقلیه سنگین
فروش کامیون دست دوم قسطی،قیمت ماشین سنگین دست دوم

کتابفروشی ایرانی در سوئیس دوره های عمومی و خصوصی نرم افزار ماتریکس متراژ مکان و فضای نصب کابینت: نکات حائز اهمیت برای داشتن عایق­بندی ایده­آل نوع وانت بار انواع نقاشی ساختمان روش‌های قالیشویی انواع نقاشی ساختمان لیفت و لمینت ابرو چیست؟ تفاوت لیفت و لمینت | روش انجام،معایب و مزایا پرفروش‌ ترین لوازم جانبی موبایل کدامند؟ اما چرا به مرور زمان خرید نهال گردو بیشتر از پیش مورد توجه کشاورزان قرار گرفت ؟ رگال آهنی ازدواج بین المللی در ترکیه پوشش تکمیلی نوسان دیه در بیمه شخص ثالث ملت نصاب سقف شیروانی در کرمان دکتر سعید قریشی، متخصص ارتودنسی، رتبه اول بورد تخصصی ایران انواع ارتودنسی آموزش تعمیر و نگهداری موتورخانه


چگونه آزمون های جمع بندی کنکور98 را تحلیل کنیم؟

چگونه آزمون های جمع بندی کنکور98 را تحلیل کنیم؟

چجوری باید آزمون های جمع بندی رو که میدیم رو تحلیل کنیم. لطفا آموزش بدید؟

 

پاسخ :

۱- در تحليل آزمون،تمامي سوالات اعم از غلط،نرده و صحيح را بررسي كنيد

۲- حتما سوالاتی که در آزمون درست پاسخ صحيح داده اید نیز بررسی کنید، زیرا ممکن است راه حلی ساده تر از راه حل فعلی شما ارائه شده باشد .
همچنین سوالاتی که نکته دار هستند علامتدار کرده و نکات آن ها را وارد خلاصه نویسی های خود کرده و سعی کنید آن ها را مرور کنید.

۳- اگر علت عدم پاسخگويي به سؤالات در آزمون، معلومات است، پیشنهاد می شود از ابزاهای کمک آموزشی مناسب (نظیر کتاب تست و یا کلاس) استفاده نمایید تا مدت زمان یادگیری مباحث کاهش یابد و بتوانید برای تکمیل آموخته های خود از تست زنی به شیوه آموزشی استفاده کنید.

۴- اما اگر علت عدم نتیجه گیری، بی دقتی در آزمون های آزمایشی است، توصیه می شود لسیت بی دقتی های خود را یادداشت کرده و روز قبل از آزمون آزمایشی، لیست را مرور کنید تا میزان بی دقتی های شما کاهش یابد.

۵- علت پاسخ ندادن به سوالات کنکوررا نيز بيابيد.
درصورتيكه به دليل كمبود وقت نتوانسته ايد به سوالات پاسخ دهيد، بايد با افزايش تعداد تست آموزشي و ايجاد تسلط روي مباحث اين مشكل را رفع نماييد.

دانلود جزوات کنکور

دانش آموز

سایت دانشجوفا



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








نویسنده : مدیر تاریخ : سه شنبه 8 خرداد 1397



تمام حقوق اين وبلاگ و مطالب آن متعلق به فروش وسایل نقلیه سنگین مي باشد.